Модуль 9.
Обговорять
створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорять, як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізують шляхи
здійснення диференціації навчання учнів; Створять форму оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні; Почнуть планувати інструктивні матеріали для
навчального проекту.
Модуль 10.
Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме…у цьому модулі ви сфокусуєте свою увагу на необхідних
педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ви
обговорите, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється
за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення
вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ви створите
документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які
виконуватимуть проекти. Ви також сплануєте, як будете вивчати обрану вами тему
в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з
використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий