пятница, 5 октября 2012 г.



Модуль 9.
Обговорять створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорять, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізують шляхи здійснення диференціації навчання учнів; Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; Почнуть планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…у цьому модулі ви сфокусуєте свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ви обговорите, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ви створите документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Ви також сплануєте, як будете вивчати обрану вами тему в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий